Bizi Arayın
10:00 - 19:00 Pazartesi - Cumartesi

Online Danışmanlık

Bilimsellik, yüksek teknoloji ve etik olma temel ilkeleriyle evrensel tıp uygulamalarının gerekliliğine inanan DR. BERAT FIÇICI, “Online Danışmanlık” hizmetiyle hastalarımızın yanında.

Dünyanın neresinde olursanız olun, online danışmalık hizmeti ile hekimlerimize ulaşabileceksiniz. Çünkü sağlığınız en değerli varlığınız. Online Danışmanlık hizmetinden yararlanmak için aşağıdaki formu doldurmanız gerekmektedir. Gün içerisinde Dr. Berat Fıçıcı Çağrı Merkezi Sağlık Danışmanları tarafından formda belirtmiş olduğunuz telefon numaranız randevu saati belirlemek için aranacaktır. Hekimlerimizin uygunluk saatine göre drberat.com.tr altyapısı üzerinden görüntülü görüşme yasal prosedürler çerçevesinde yapılacaktır. Online danışmanlık sistemi ile ilgili daha fazla bilgi için tıklayınız.

Görüşme öncesi size yardımcı olması adına önerilerimiz:

• Varsa tıbbı bilgilerinizi yanınızda bulundurunuz.
  • Açık alanda bulunmayın ve sorularınızı not alınız.
  • Hızlı bir internet bağlantısı ve kulaklık kullanınız.
  Online Danışmanlık   - Ameliyatsız Ağrı Tedavisi -  Fonksiyonel Tıp - Ozon Tedavisi

Randevu ve Bilgi için

Bizi Hemen Arayabilirsiniz

0542 737 4041

Fonksiyonel Tıp, hastalıkların tanılarından çok bu hastalıkların altında yatan kök nedenleri ortadan kaldırmayı hedeflediğinden, kronik hastalıklarda belirgin bir iyileşme ve yaşam kalitesinde yükselme sağlamakta etkin olmaktadır.